Košt vín a májová zábavaPříroda, Kultura, Párty, Poznávací výlet

Jížní Morava, údolí Modrých Hor, řízená degustace s živou cimbálovou muzikou, teplou večeří ve sklípku rodiny Procházků a následný košt vín vinařů z údolí modrých hor z více než 250 vzorků vín s pravou moravskou večerní májovou zábavou!
Těš se na víkend plný neomezeného vína a zážitků s CoolCampem! :)

Opět se vracíme do nádherné vesničky v údolí Modrých hor, do Němčiček. Tentokrát jsme přijali pozvání od vinařské rodiny Procházků, kteří nás nechají okoštovat to nejlepší z jejích sklípků v doprovodu živé cimbálové muziky. Dozvíš se, jak se vyrábí, jak se uchovává, jak má chutnat a jaká práce za tím stojí. Tvé chuťové pohárky budou v sedmém nebi v pátek i sobotu.
V sobotu odpoledne vyrazíme na košt vín, kde se sjíždějí vinaři z údolí modrých hor. Ke koštu bude kolem 250 vzorků a celé odpoledne zakončíme na pravé májové zábavě!

Program košt vína a májová zábava

1. den - Setkáme se jako obvykle v Realita Gaming Bar v Ostravě a vydáme se vstříc moravskému dobrodružství. S těmi, co jedou vlastní dopravou se uvidíme na místě v Němčičkách. Ubytujeme se a po té vyrážíme do sklípku Procházků, který je vzdálený cca 150 metrů.

Degustace u Procházků

Počátky rodinné tradice Procházkových sahá až do roku 1948, kdy byl jejich dědem Josefem vybudován jeden z největších a nejstarších sklepů v dědine. Začneme prohlídkou výrobních prostor, kde nám bude prozrazeno tajemství výroby vín a řízenou degustací 10 vzorků sudových vín. po degustaci sudových vín nám pan Procházka nabídne degustaci 8 víceletých a archivních vín s odborným výkladem. Přesuneme se do společenských prostor vinařství, kde pokračuje volná zábava v doprovodu živé cimbálové muziky v lidových krojích (cimbál, housle, viola, basa) a neomezená konzumace sudových vín.
Po celý večer budou k dispozici obložené, uzeninová, zabijačkové, sýrove mísy, škvarkový a sýrová pomazánka a teplá večeře (Pečené vepřové maso, guláš, flamendr nebo řízky).

2. den Po snídani se vypravíme na obhlídku okolí a společnou pouť údolím Modrých hor. Toulkami se dostaneme do sousední vesnice, kde společně poobědváme. Po cestě zpět se vydáme mimo Českou republiku a navštívíme Svobodnou spolkovou republiku Kraví HoraSpolkovou republikou je proto, protože areál sklepů má tři části: Zahraničí (sklepy jsou postaveny 2 metry za hranicí katastrálního území Bořetice), Hliníky a Kraví hora, která je největší. Je zde k vidění spousta malých sklípků s historií. V této zemi si dáme rozchod, kde si každý najde svůj sklípek, který je mu sympatický.

Košt vín a večerní májová zábava

Více než 250 lahví vína seřazených vedle sebe, které ti s láskou a úsměvem na rtech nalijí sličné děvuchy, sešitek s všelijakými názvy vín a tužka. To budou tví nejlepší tři parťáci po čas koštu vín v KD. Vstup s námi do království vína, kde se setkávají vinaři z údolí Modrých hor a okoštuj jejich celoroční dřinu.  Sladké, suché, červené, bíle, kyselejší, výběr je opravdu široký. Ženy a muži v krojích, cimbálovka a příjemná moravská atmosféra po celý večer.

Ubytování

Ubytování budeme v malebné vinařské vesničce Němčiky v srdci Modrých hor. Čekají nás 4 lůžkové pokoje s vlastním sociálním zařízením v penzionu na koupališti. V přízemí máme k dispozici společenskou místnost s krbem a velké venkovní posezení. Snídaně se podávají hned v sousední budově.

Strava

Vinařská polopenze jak má být. Páteční večeře je přímo ve sklípku u Prochávků, kde ti nabídne obložené, uzeninová, zabijačkové, sýrove mísy, škvarkový a sýrová pomazánka a teplá večeře (Pečené vepřové maso, guláš, flamendr nebo řízky).večeři formou obložených a zabijačkových mís, škvarkové pomazánky a teplého hlavního chodu.

Snídaně probíhají v sousední budově, kde si každý přijde na své (slané, sladké, kávy, čaje). Podávány jsou formou bufetu.

Doprava

Naloď do naší 9místné CoolKáry a my tě dovezeme stylově a bez problému! :) Nabíráme po cestě v Ostravě, Olomouci a Brně
NEBO
Vem své auto, naplň ostatníma a uvidíme se až na místě,

Zažij Jížní Moravu s námi a pošli příhlášku. 8-)